1. Organizatorami XIV Ogólnopolskiej Konferencja Bibliotekarzy Muzycznych
oraz VII Ogólnopolskiej Konferencji Fonotek zwanymi dalej Konferencją,
są Biblioteka Główna Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu oraz Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich - Sekcja Bibliotek Muzycznych i Sekcja Fonotek.
2. Celem Konferencji jest pogłębianie wiedzy oraz wymiana doświadczeń w zakresie bibliotekarstwa muzycznego (kolekcje muzyczne, biblioteki cyfrowe, komputeryzacja i opracowanie zbiorów, prawo autorskie w bibliotekach, archiwizacja jako ratunek dla zabytków fonograficznych oraz inne tematy dotyczące zagadnień bibliotekarstwa muzycznego).
3. Konferencja adresowana jest do bibliotekarzy muzycznych, muzykologów, teoretyków muzyki oraz tych osób, którym bliska jest problematyka bibliotekarstwa muzycznego.
4. Kierownictwo merytoryczne Konferencji sprawują: Przewodnicząca Sekcji Fonotek SBP – dr Katarzyna Janczewska-Sołomko i Przewodniczący Sekcji Bibliotek Muzycznych SBP – Polskiej Grupy Narodowej IAML – Stanisław Hrabia. Kierownictwo organizacyjne Konferencji sprawuje Magdalena Wiącek – p.o. Dyrektora Biblioteki Głównej AMKL.
5. Na program konferencji złożą się sesje naukowe. Obrady uświetni koncert oraz okolicznościowa wystawa przygotowana przez pracowników Biblioteki Głównej Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.
6. Konferencja odbędzie się w terminie 20-22 listopada2017 r. w siedzibie Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, pl. Jana Pawła II nr 2.
7. Koszty uczestnictwa w Konferencji wynoszą 250 zł.
8. Koszty związane z udziałem w konferencji pokrywają uczestnicy lub instytucje delegujące.
9. Uczestnictwo obejmuje: udział we wszystkich wydarzeniach Konferencji, materiały konferencyjne, zaświadczenia o udziale w Konferencji, obiady, kolacje (w dniach 20 i 21 listopada 2017 r.) oraz poczęstunek podczas przerw kawowych.
10. Zgłoszenia udziału w Konferencji należy przesłać na Karcie zgłoszenia określonej
w załączniku do niniejszego Regulaminu w terminie do 20 października 2017 r.
11. Zgłoszenia należy przesyłać w formie skanu podpisanej Karty Zgłoszenia oraz potwierdzenia wpłaty opłaty konferencyjnej na adres poczty elektronicznej: magdalena.wiacek@amuz.wroc.pl lub w formie oryginału podpisanej Karty Zgłoszenia na adres poczty tradycyjnej: |